КП НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ

Аварійно-диспетчерська служба: 066-384-16-34, 067-203-86-04

КП НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ

Аварійно-диспетчерська служба: 066-384-16-34, 067-203-86-04

Шановні споживачі! Абоненти, що не надають покази водолічильника понад 6 місяців закликаємо передати інформацію щодо показників.

Відповідно  до п.2  ст.11 Закону  України «Про комерційний облік теплової енергії та  водопостачання споживач повинен щомісяця  передавати показники вузлів розподільного обліку (водолічильників абонентів) виконавцю послуги.

На  теперішній  час,  незважаючи на  можливість  надання показів  до водоканалу   різноманітними способами, а саме: телефонами,  через  сайт  КП «Нікопольводоканал»  до особистого кабінету,  через контролерів  збуту,  велика  кількість абонентів  не  виконує  вказану вимогу.

Надання  показів  важливе   і  для самих  абонентів,  адже  тільки  завдяки цьому  абонентний відділ  має  можливість виконати коректні нарахування  за отримані послуги.  Не  надаючи  покази лічильника,  ви  самі підводите   до  нормативних нарахувань після  чого у  багатьох   з  Вас виникають  питання  щодо коректності  таких  нарахувань.

Для  вирішення  вищевказаного питання  публікуємо  перелік  адресів,  за  якими  мешкають  абоненти, що не надають  покази водолічильника  понад 6 місяців та закликаємо таких  споживачів  до  негайної  передачі  інформації щодо показників.

Способи передачі показників:
1. Внести показники, зареєструвавшись в Особистому кабінеті на сайті Водоканалу.
2. Внести показники без реєстрації на відповідній сторінці сайту (вказавши лише номер особового рахунку та показники лічильника);
3. Зателефонувати оператору Водоканалу: 099-199-71-26, 097-137-07-32 (пн – чт – з 08.00 до 17.00, пт з 8.00 до 15.45,сб, нд – вихідні) та назвати: адресу, ПІБ абонента, № особового рахунку та показники лічильника.

Дякуємо  за порозуміння.

[wpdatatable id=2]