До уваги абонентів КП «Нікопольводоканал»,

які мають заборгованість за послуги водопостачання та водовідведення!

          У зв’язку зі змінами до законодавства, з  січня 2019 року всі водоканали України можуть залишитися без енергопостачання, так як новий закон зобов’язує комунальні підприємства здійснювати 100 % передплату за електроенергію постачальнику, що наразі є фактично неможливо. 

КП «Нікопольводоканал» не збирає передплату зі своїх абонентів і виставляє рахунки лише за фактичним споживанням води. Перевести на теперішній час на передплату своїх абонентів і налагодити нову фінансову систему розрахунків КП «Нікопольводоканал»  не є можливим, тому що це потребує часу і змін у фінансовій діяльності. Втім, ця проблема не турбує ні законодавців, ні енергетичних монополістів, які новим законом фактично паралізують роботу нашого підприємства. КП «Нікопольводоканал» шукає альтернативні шляхи, для закупівлі електроенергії аби забезпечити водою населення м. Нікополя та Нікопольського району.

           Для виконання вимог нового законодавства, з метою недопущення збоїв в роботі підприємства щодо надання послуг водопостачання та водовідведення споживачам, КП «Нікопольводоканал» звертається до абонентів, які мають заборгованість за надані послуги, негайно  її  погасити. 

        Також,  доводимо до відома абонентів-боржників, що КП «Нікопольводоканал» найближчим часом  планує розмістити  на сайті інформацію  щодо  боржників, з врахуванням  вимог  законодавства про захист персональних даних.

При виникненні будь-яких питань щодо оплати, для проведення звірки та уточнення даних по стану оплати Ви можете звернутись до абонентського відділу підприємства за адресою: вул. Перспективна, 180 , каб. 109. Тут же, у випадку необхідності, можна провести і оплату за спожиті послуги у касі підприємства. Режим роботи прийому абонентів з 8:00 до 16:15.

Якщо Ви не маєте можливості особисто відвідати підприємство, то можливо провести звірку

  • зателефонувавши за одним із номерів (0566) 688-652, 068-857-52-01, 095-129-63-84,
  • надіславши запит на електронну адресу підприємства vodokanal.reg@gmail.com або за допомогою особистого кабінету підприємства nikvoda.dp.ua .

Відповідь на Ваші запити щодо уточнення заборгованості, нарахування, оплати тощо Ви гарантовано отримаєте у найкоротший термін.

Дякуємо за порозуміння.

Адміністрація КП «Нікопольводоканал»