Шановні абоненти!

 Керуючись Постановою КМУ  від 11.03.2020 року №211 « Про запобігання поширенню на території України короновірусу  COVID -19» та в зв’язку з епідеміологічною небезпекою та продовженням дії карантину просимо мешканців м. Нікополя та Нікопольського району утриматися  від особистих звернень до КП «Нікопольводоканал».

Заходами, прийнятими на засіданні Нікопольської комісії  з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, обмежено одночасне перебування в приміщенні підприємства відвідувачів.  Усі можливі консультації надаються по телефонним каналам зв’язку  чи іншими дистанційними способами.

Звертаємо Вашу увагу!!!   Відповідно вищезазначеного, очікування черги можливо буде проходити на подвір’ї.  Погодні  умови не завжди сприятливі  та можуть завдати шкоди Вашому здоров’ю.

Тому просимо абонентів всі консультації, щодо перерахунків, стану особового рахунку, надання показників приладів обліку та інше проводити по телефонним каналам зв’язку  чи іншими дистанційними способами.

Сучасні  технології дозволяють отримати інформацію не виходячи з дому.

Вся консультаційна інформація  надається в телефонному режимі:

Диспетчер (аварійні роботи) :  (066)384-16-34, (067)203-86-04
Абонентний відділ(передати показники, розрахунки):  (068)857-52-01, (095)129-63-84, (099)199-71-26, (097)137-07-32, 0800-218-789
Абонентний відділ юр. осіб(передати показники, розрахунки): (095)150-58-40
Відділ збуту(прилади обліку – опломбування, розпломбування та інше): (050)762-63-05, (050)762-63-03

Сайт, особистий кабінет: nikvoda.dp.ua  можливо надіслати показники лічильника,сплатити за послуги, переглянути історію: надходжень, нарахувань, показників лічильника.