За чий рахунок здійснюється періодична повірка квартирних приладів обліку води?

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку.

Відтак з 29.11.17р.  повірка та ремонт засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти абонентів.

Які є варіанти здійснення повірки квартирних лічильників холодної води для будинків, де виконавцем послуг є КП «Нікопольводоканал»?

На сьогоднішній день послуга з повірки квартирного лічильника холодної води може здійснюватися наступним чином:

1) З демонтажем приладу обліку та повіркою у спеціалізованій лабораторії – здійснюється мобільними бригадами КП «Нікопольводоканал» або абонентом самостійно (тільки після виконання розпломбування представником КП «Нікопольводоканал»).
Самостійне зняття пломби без згоди постачальника послуги заборонено.

2) Без демонтажу приладу обліку за допомогою переносної проливної установки.

Щодо  методу повірки слід зауважити, що тільки за умови повірки через процедуру демонтажу  лічильника води, фахівцями КП «Нікопольводоканал» виконуються його промивка,  регулювання, кваліфікований монтаж, що у  довготривалій перспективі забезпечує його якісне функціонування.

Яка вартість повірки та ремонту засобів обліку води?

Вартість послуг з повірки залежить від потреби робіт з демонтажу-монтажу:
1.    Вартість повірки для населення  (без робіт по демонтажу-монтажу лічильника) складає    158,77 грн.
2.    Вартість робіт з опломбування водолічильника для населення після повірки/ремонту складає 20,95 грн.
3.    Вартість робіт по демонтажу лічильника, його повірка, монтажу після повірки та опломбування для населення (державного сектора) складає 397,64 грн.
4.    Вартість робіт по заміні водолічильника для населення (державного сектору) з опломбуванням складає 200,75 грн. (без вартості матеріалів та водолічильника).
5. Вартість робіт по демонтажу лічильника, його повірка, монтажу після повірки та опломбування для населення (частного сектора) складає 460,62 грн.
6.    Вартість робіт по заміні водолічильника для населення (частного сектору) з опломбуванням складає 279,45 грн. (без вартості матеріалів та водолічильника).

Водомірна майстерня: 688-292, 050-762-63-05, 097-537-18-75

Як проводиться повірка квартирних лічильників КП «Нікопольводоканал»?

Для  зручностей  абонентів,  КП «Нікопольводоканал» буде  сповіщати тих, кому необхідно  виконання повірки лічильників, шляхом вручення  повідомлення в руки або в поштову скриньку абонента.
У повідомленні  вказані законодавчі підстави для проведення повірки, терміни її проведення та  відповідальність за їх недотримання, а також контактні дані  КП «Нікопольводоканал» щодо роз’яснення з питань проведення повірки.
Якщо під час надання повідомлення абонент знаходився  вдома, представник водоканалу за згодою абонента виконує розпломбування  лічильника води для подальшого надання його для повірки в каб.№104 КП «Нікопольводоканал».
У разі отримання  повідомлення  через поштову скриньку, споживачу  необхідно звернутись   за телефонами вказаним в повідомленні  або до каб.104  для  подання заявки щодо розпломбування лічильника.
Після розпломбування  лічильника споживач має право самостійно виконати його демонтаж  або  скористатися послугами КП «Нікопольводоканал».

— При виконанні  робіт  з демонтажу  лічильника  води представниками  водоканалу, на місто лічильника, який потребує повірки встановлюється лічильник з обмінного фонду.
Демонтований лічильник робітник КП забирає на повірку в спеціалізованій лабораторії. Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. В цей період нарахування за водоспоживання проводиться за показниками тимчасового лічильника.
За умови проходження приладом повірки представник КП зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту  для встановлення повіреного лічильника в термін не пізніше 1 місяця з дня демонтажу лічильника..
У визначений день представник КП здійснює демонтаж тимчасового лічильника та монтаж повіреного лічильника і його опломбування. Після виконання робіт  складається акт (в 2 прим.) з наступною інформацією:
•    дата проведення робіт;
•    ПІБ працівника, що виконував роботи;
•    тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих так і встановлених;
•    номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини;
Зазначений документ даватиме право проводити розрахунки за встановленим приладом.

— При самостійному виконанні робіт з демонтажу водолічильника, споживач на місто лічильника встановлює тимчасову вставку, та самостійно доставляє лічильник до  КП (каб.№104). Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця Нарахування за цей період здійснюються  за середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці. (п.15 постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630 ).

За умови проходження приладом повірки, споживач  надає заявку на пломбування лічильника після повірки в каб,104, самостійно забирає лічильник та виконує монтаж. У визначений день представник КП пломбує повірений лічильник та  складає акт (в 2 прим.) щодо опломбування лічильника, після чого проводяться розрахунки за встановленим приладом.

Графік роботи : прийом лічильників на повірку та отримання лічильників після повірки з понеділка по четверг з 8:00 до 16:00, в п’ятницю з 8:00 до 15:00 без перерви.

Прийом лічильників на повірку здійснюється при наявності актів розпломбування, отримання лічильника здійснюється при наявності квітанціі про оплату послуг з повірки.

Як дізнатися, що до мене прийшов представник КП «Нікопольводоканал»?

Для підтвердження особи представник КП «Нікопольводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення.

Як здійснюється нарахування сплати за послуги водопостачання та водовідведення у разі несвоєчасного проведення повірки квартирних лічильників?

У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься  згідно з нормами водоспоживання.

Чи обов’язково потрібно опломбувати квартирні прилади обліку?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» квартирні засоби обліку беруться виконавцем на комерційний облік.
Для встановлення на комерційний облік квартирних лічильнів води мешканцям квартир, які встановили прилад обліку, необхідно звернутись із заявою у КП «Нікопольводоканал».
Представник виконавця послуг проводить опломбування зі складанням відповідного акту згідно зі встановленим зразком, при цьому необхідно надати свідоцтво про повірку або паспорт на лічильник.
Відповідно до пп.9 п. 32 постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року №630 виконавець зобов’язаний забезпечити за заявою споживача постановку квартирного приладу обліку на абонентський облік у тижневий термін з дати подання такої заяви.

31 Коментариев “Питання та відповіді щодо повірки лічильників води.”

  1. У нас нет «державного сектора». В основном все жилье приватизировано., за исключением единиц.

  2. Здравствуйте, можно ли вместо поверки старого счетчика установить сразу новый? И сколько, на самом деле, стоит поверка старого счетчика? 127.24 + 20.95? Если не трудно, ответьте, пожалуйста

  3. Здравствуйте. Можно и новый поставить. Поверка 127,24. А 20,95 это опломбировка. Если ставите новый опломбировка само собой нужна.

  4. В 2018 году у меня в квартире проводилась проверка счётчика. Почему это нигде не отражается в личном кабинете.Мой лицевой счёт 2700270700

  5. Ольга
    Когда проводились и какой организацией? Если не водоканалом то вы предоставляли сертификат в 306 каб?

  6. Какая переодичность поверки счетчика?

  7. Тамара Дмитриевна
    Зависит от счетчика есть 3 а есть 4 года. Но все счетчики прошедшие поверку после конца 16го года получают срок 4 года.

  8. 10.09.2018 г. заменили счетчик. На снятом счетчике показания записаны, я их должен оплатить (разницу с предыдущими), а на вновь установленном счетчике показания на порядок больше (он уже был в работе, установлен после поверки). В личном кабинете отображены только показания снятого счетчика. А как сейчас внести показания нового счетчика? Разница получится в сотни кубометров! Когда в личном кабинете отобразится новый счетчик с новыми показаниями? Или надо куда-то обращаться? Работу проводили работники водоканала. Акты — один у меня на руках, другой забрали работники водоканала.

  9. Добрый день. Видимо ваш акт еще не обработан, подождите когда появится запись об установке счетчика. Никуда обращаться не нужно

  10. Какие документы надо с собой брать после проверки счётчика.Спасибо

  11. Если поверка была на дому без снятия, тогда принести сертификат поверки в 306 кабинет. Если счетчик снимали и забрали с поверки, тогда с книжечкой на перерасчет в 109 и с сертификатом поверки в 104 кабинет для записи на опломбировку.

  12. Поверку без снятия водомера произвели 30.07.18 Свидетельство о поверке сдала в Каб 109 в сентябре Но это нигде не отображено и мне присылают уведомления на поверку я перезвонила и мне ответили что никаких данных в компьютере нет Моя вина что у Вас работники безответственные

  13. Бакинская 30 . 30 .10.2018 контролером снята пломба для поверки водомера.. Акт 4367. показания 1823.м куб.. Почему в личном кабинете введен другой акт и другие показания водомера???

  14. вот запись с базы
    30.10.2018 1823 По акту№ 4237 в/м распломб,начисл на показ ,месяц среднее,(15м3)далее норма
    Показания теже. Где вы увидели другие? А по номеру акта разберемся, скорей всего опечатка раз сходятся адрес, дата и показания.

  15. Добрый день, подскажите как поступить в такой ситуации — пришел документ об обязательной поверке счетчика. Я хочу поставить новый. Какие мои действия и сколько будут стоить услуги горводоканала, если счетчик новый у меня на руках, уже куплен в магазине.

  16. Добрый день. Заказать распломбировку (бесплатно) по телефону 688-391, 050-762-63-03, 097-537-18-35. После распломбировки меняйте водомер и приходите запишитесь на опломбировку в 104каб. Также нужно будет к моменту опломбировки оплатить 20.95 за опломбировку.

  17. Добрый день, у нас сняли пломбу и теперь хотим вместо поверки водомера поставить новый водомер , купленный в магазине. Нужно ли его сдавать на поверку тоже? И сколько это будет стоить?

  18. Поясніть будь ласка споживачам, на підставі чого ви берете плату за періодичну повірку, якщо у ПРАВИЛА НАДАННЯ ПОСЛУГ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ, ПОСТАЧАННЯ ХОЛОДНОЇ ТА ГАРЯЧОЇ ВОДИ І ВОДОВІДВЕДЕННЯ ВІД 21.07.2005 Р. No 630, пункт 9 вказано:
    Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця.

  19. Так нужно ли сдавать на поверку новый водомер?

  20. Добрый день. Новому водомерку поверку делать не нужно. срок поверки у него 4 года с момента производства.

  21. Первый пункт на этой странице дает ответ.

  22. Cкоро подходит срок поверки счетчика. У меня есть новый счетчик, но 2005 г. выпуска . Могули я его сдать на поверку, а потом после поверки, установить его вместо текущего? И возможно ли это будет сделать за одно посещение вашего работника? Счетчики я поменяю сам после распломбировки за пару минут. И сколько это будет стоить?

  23. Водомер можно сдать на поверку (135,34грн.), после поверки забрать, дать заявку на опломбировку, в назначенный день придет мастер распломбирует старый водомер и уйдет, после этого абонент меняет старый водомер на тот, который прошел поверку, приходит в Водоканал с актом распломбировки, делает перерасчет и записывается на опломбировку (20.95грн.) поверенного водомера, в назначеный день приходит мастер для опломбировки водомера. Либо записаться на «Вартість робіт по заміні водолічильника для населення з опломбуванням складає 194,27 грн.»

  24. Добрый день. Обращений по данному адресу в диспетчерской нет. Я сам получается заявку оставил, разберутся. Если Вы звонили то когда именно напишите, будем искать и разбираться?

  25. Опять бюрократия! Зачем ходить 2 раза мастеру? зачем я должен ходить 2 раза? Тратить свое время и нервы в очереди! Замену счетчика я сделаю сам за 3 мин, а не за 170 грн. Как был совок — так и остался!

  26. Здравствуйте! Подскажите пожалуйста ,как быть в такой ситуации : счётчик установлен много лет назад ,но не был опломбирован . Оплата шла по числу прописанных жильцов . Сейчас пришло уведомление от вас с требованием установить счётчик. Нужно ли приобретать новый счётчик или можно проверить и опломбировать установленный?

  27. Добрый день. Можно поверить и опломбироваться старый. Но если он старше лет 10 то очень часто они поверку не проходят.

  28. Как сделать перерасчет ? вы мне ставите начисления , но мы там не проживаем и показания у нас не изменены

  29. Вам ответил в личном кабинете. Сегодня и завтра выходные, так как вы передали показания первый раз за полтора года перерасчет сделает оператор в понедельник.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.