КП НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ

Аварійно-диспетчерська служба: 066-384-16-34, 067-203-86-04

КП НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ

Аварійно-диспетчерська служба: 066-384-16-34, 067-203-86-04

Питання та відповіді щодо повірки лічильників води.

За чий рахунок здійснюється періодична повірка квартирних приладів обліку води?

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку.

Відтак з 29.11.17р.  повірка та ремонт засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти абонентів.

Які є варіанти здійснення повірки квартирних лічильників холодної води для будинків, де виконавцем послуг є КП «Нікопольводоканал»?

На сьогоднішній день послуга з повірки квартирного лічильника холодної води може здійснюватися наступним чином:

1) З демонтажем приладу обліку та повіркою у спеціалізованій лабораторії – здійснюється мобільними бригадами КП «Нікопольводоканал» або абонентом самостійно (тільки після виконання розпломбування представником КП «Нікопольводоканал»).
Самостійне зняття пломби без згоди постачальника послуги заборонено.

2) Без демонтажу приладу обліку за допомогою переносної проливної установки.

Щодо  методу повірки слід зауважити, що тільки за умови повірки через процедуру демонтажу  лічильника води, фахівцями КП «Нікопольводоканал» виконуються його промивка,  регулювання, кваліфікований монтаж, що у  довготривалій перспективі забезпечує його якісне функціонування.

Яка вартість повірки та ремонту засобів обліку води?

На даній сторінці перелік послуг з цінами.

Водомірна майстерня: 688-292, 050-762-63-05, 097-537-18-75

Як проводиться повірка квартирних лічильників КП «Нікопольводоканал»?

Для  зручностей  абонентів,  КП «Нікопольводоканал» буде  сповіщати тих, кому необхідно  виконання повірки лічильників, шляхом вручення  повідомлення в руки або в поштову скриньку абонента.
У повідомленні  вказані законодавчі підстави для проведення повірки, терміни її проведення та  відповідальність за їх недотримання, а також контактні дані  КП «Нікопольводоканал» щодо роз’яснення з питань проведення повірки.
Якщо під час надання повідомлення абонент знаходився  вдома, представник водоканалу за згодою абонента виконує розпломбування  лічильника води для подальшого надання його для повірки в каб.№104 КП «Нікопольводоканал».
У разі отримання  повідомлення  через поштову скриньку, споживачу  необхідно звернутись   за телефонами вказаним в повідомленні  або до каб.104  для  подання заявки щодо розпломбування лічильника.
Після розпломбування  лічильника споживач має право самостійно виконати його демонтаж  або  скористатися послугами КП «Нікопольводоканал».

— При виконанні  робіт  з демонтажу  лічильника  води представниками  водоканалу, на місто лічильника, який потребує повірки встановлюється лічильник з обмінного фонду.
Демонтований лічильник робітник КП забирає на повірку в спеціалізованій лабораторії. Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. В цей період нарахування за водоспоживання проводиться за показниками тимчасового лічильника.
За умови проходження приладом повірки представник КП зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту  для встановлення повіреного лічильника в термін не пізніше 1 місяця з дня демонтажу лічильника..
У визначений день представник КП здійснює демонтаж тимчасового лічильника та монтаж повіреного лічильника і його опломбування. Після виконання робіт  складається акт (в 2 прим.) з наступною інформацією:
•    дата проведення робіт;
•    ПІБ працівника, що виконував роботи;
•    тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих так і встановлених;
•    номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини;
Зазначений документ даватиме право проводити розрахунки за встановленим приладом.

— При самостійному виконанні робіт з демонтажу водолічильника, споживач на місто лічильника встановлює тимчасову вставку, та самостійно доставляє лічильник до  КП (каб.№104). Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця Нарахування за цей період здійснюються  за середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці. (п.15 постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630 ).

За умови проходження приладом повірки, споживач  надає заявку на пломбування лічильника після повірки в каб,104, самостійно забирає лічильник та виконує монтаж. У визначений день представник КП пломбує повірений лічильник та  складає акт (в 2 прим.) щодо опломбування лічильника, після чого проводяться розрахунки за встановленим приладом.

Графік роботи : прийом лічильників на повірку та отримання лічильників після повірки з понеділка по четверг з 8:00 до 16:00, в п’ятницю з 8:00 до 15:00 без перерви.

Прийом лічильників на повірку здійснюється при наявності актів розпломбування, отримання лічильника здійснюється при наявності квітанціі про оплату послуг з повірки.

Як дізнатися, що до мене прийшов представник КП «Нікопольводоканал»?

Для підтвердження особи представник КП «Нікопольводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення.

Як здійснюється нарахування сплати за послуги водопостачання та водовідведення у разі несвоєчасного проведення повірки квартирних лічильників?

У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься  згідно з нормами водоспоживання.

Чи обов’язково потрібно опломбувати квартирні прилади обліку?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» квартирні засоби обліку беруться виконавцем на комерційний облік.
Для встановлення на комерційний облік квартирних лічильнів води мешканцям квартир, які встановили прилад обліку, необхідно звернутись із заявою у КП «Нікопольводоканал».
Представник виконавця послуг проводить опломбування зі складанням відповідного акту згідно зі встановленим зразком, при цьому необхідно надати свідоцтво про повірку або паспорт на лічильник.
Відповідно до пп.9 п. 32 постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року №630 виконавець зобов’язаний забезпечити за заявою споживача постановку квартирного приладу обліку на абонентський облік у тижневий термін з дати подання такої заяви.

Добавить комментарий