А як споживачеві впевнитися, що він впускає саме контролера підприємства водоканалу, а не якогось зловмисника?
До уваги абонентів.
Нагадуємо, працівники водоканалу не беруть плати за послуги водопостачання чи водовідведення, повірку або заміну лічильника на місці. Так само, як не списують заборгованість. Всі платежі відбуваються виключно через касу підприємства чи банки. Кожен з працівників КП “Нікопольводоканал” зобов’язаний носити при собі посвідчення особи та пред’являти його за першою ж вимогою споживача. Тож, якщо до вас завітала підозріла особа, котра назвалась працівником водоканалу, попросіть її пред’явити посвідчення, якщо ж сумнів не зник — зателефонуйте до КП “Нікопольводоканал” (0566) 688-391, 050-762-63-03, 097-537-18-35, аби уточнити, чи направлявся вказаний працівник за вашою адресою.